Hallon!

Det var inte igår! Tur nog. Gårdagens traumatiska händelse är inte något jag vill återuppleva. När jag för en gångs skull hittat orken och tänker vara frän nog att cykla till jobbet, vad händer då? Jo, gunnel är BORTA.. Min fina renputsade vän. Hade hon cyklat iväg av egen vilja? Trivdes hon inte med mig? Tror jag stod som ett frågetecken i cirkus tio minuter och filurade innan jag hittade låset avknippsat och insåg vad som egentligen hade hänt. Fyfan! Blir så förbannad på klåfingriga jävla människor som inte kan ge fan i andras ägodelar!

Nog om det! Idag har jag varit ledig. Super skönt!! Kände att det var välbehövligt nu inför den kommande veckan som jag enbart kommer att spendera på jobbet. Har iallafall varit hos systra min en sväng, sen tog jag tillfället i akt att möta upp veronica för en fika på stan. Mysigt! Nu är det dock dags att göra kväll om man ska komma upp med tuppen imöra!


En låt som går rakt in i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0