Kattvakt

Hej, hej och hemskt mycket hej. Dagarna fortsätter rulla på. Det jobbas när man får, kärleken sprudlar och vi har även fått en utökning i familjen de närmaste tre veckorna. Gamlingarna har tagit sitt pick och pack till New York så då är det här man slänger av Zigge. Tur nog så trivs han här i Patriks lilla etta. Han blockerar mer än gärna tvn, älskar att köra hinderbana i alla hål i hyllan och tycker det är fruktansvärt roligt på kvällarna när han får leta kattgodis med Patrik. På kvällarna så ligger han med oss en tag i sängen i hopp om att bli klappad. När han sen inte längre får som han vill så bosätter han sig under sängen och samlar på sig damm som han kan skaka av sig i lägenheten dagen efter. Trots att jag hade mina svårigheter för Zigge i början så måste jag erkänna att det är mysigt med en liten hårboll som springer omkring här hela dagarna. Ja, nog om det.

Ikväll har jag haft en liten mys kväll med mig själv. Målat tånaglarna, druckit vin, ätit vindruvor och kollat på massa dokusåpor. Så skööönt. Nu har dock klockan blivit alldeles för mycket så jag ska nog ta och hoppa i säng alldeles strax. Måste ju vara pigg och alert imorgon när jag och älsklingen ska iväg på lägenhetsvisning.. Puss.


(Han är inte så fotogenisk....)

 

Update:
Jag hade tyckt det varit ännu mysigare om Zigge sett ut som den här bebis persern..


Goooshi goshi goisihi


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAH så jävla bra skrivit jag vill träffa zigge han verkar fett cool! :D

2010-10-14 @ 01:48:46
Postat av: Jannice

Kan inte sluta skratta när du skriver om Zigge! :)

Ska ni bli sambos på riktigt nu eller?? :D

2010-10-14 @ 19:21:38
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: ronja

fasen vad glad han ser ut den där hårbollen, blir ni inte rädd för han?

2010-10-14 @ 22:26:04
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0