Lördag!

Igår efter jobbet så kom Malin över. Det var egentligen meningen att vi skulle ha vinkväll men efter ett glas var vi båda alldeles för trött vilket resulterade i att vi pillade naveln framför idol istället. Det finns ett guldkorn även i år, Jay, så det var inte helt fy skam.

Idag hade jag turen, som alla andra dagar, att få vakna upp brevid världens bästa pojkvän. Efter lite mys och frukost i sängen så åkte han till alex och jag tog bussen in till stora staden med Malin. Självklart slutar det aldrig bra och plånboken fick ta all stryk. Nu sitter vi och nöter lite volbeat innan det är dags att bege sig ner mot bion. I rymden finns inga känslor, återstår att se ifall den är så bra som alla säger. Här är iallafall det jag fick med mig hem:

Nagellack och trosor från Cubus. Örhängen från Glitter.

Tygpåse från HM.

Kofta, Basker, Skinnhandskar och Halsduk från HM.

Såklart?

Och en Malin. (Som vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0