Fina vänner!

Idag har jag äntligen fått träffat mina älskade och framförallt saknade vänner!! Dessa dagar är det svårt att hitta tid till att ses när alla jobbar olika tider men idag vart det minsann en liten reunion! Vad har vi gjort då? Jo, vi har... spelat MONOPOLY! Måste tillägga att John är den sämsta förloraren någonsin. Värre än Patrik till och med. Efter ett antal timmar av spelande så begav Danni sig hemåt medans jag och John tog en sväng ner på stan och käkade asiatiskt. MUMS.. Smidde planer gjorde vi också. Hoppas det går vägen nu bara. Skulle göra mig till den gladaste kvinnan i kommunen.

Nu är det dags för mig att sova. Har ett viktigt lite möte imorgon + ett rum att packa ner i kartonger. Jo men visst, lägenheten har blivit såld och vi ska tydligen vara ute redan på Måndag.

Kyss

Mitt lilla retard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0