Friday

Kan ju vara guuudomligt skönt att det äntligen är lov!? För att fira in de nio fina
lediga dagarna som jag har framför mig så ska jag skippa pluggandet för ikväll.
Trots att jag har två jobbiga insändningsuppgifter som ska vara inne på söndag.
Men det löser sig alltid eller hur?!

Istället vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Jag har ju faktiskt två anledningar
till att ligga hemma och tycka synd om mig själv hela kvällen.
1. Jag får inte dricka alkohol på sex veckor.
2. Jag har en ekonomisk kris som inkluderar cirkus 100 kronor, hehe.
Men äh, det löser sig alltid.. Gud vad jag känner mig positiv idag?! Jaja, nu ska
jag leta efter nån serie som är värd min tid. Glee har ju fortfarande skituppehåll.


Daaagens vill ha:


Kan jag ha hittat den på topshop måntro?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0