Salem al fakir

Ikväll är jag aaarg, så arg. Mår nästan lika dåligt som när vi skickade iväg röstade
fram och skickade iväg Martin Stenmark's las vegas!? Salem al fakir var det enda
rätta, ingen tvekan om saken. Kanske det bästa sedan Kicki Danielsson?! Dock så
är bra vibrationer det sista jag haft ikväll. Jag antar att mitt tillfälliga illamående är
resultatet av vår fantastiska melodifestival istället för godiset jag har smällt i mig.

Bortsett från detta misslyckande så har kvällen varit bra. Jag åkte som sagt och
umgicks med madde. Vi såg på melodifestivalen och planerade även inför en liten
kommande klassfest som vi tänkte anordna. Åh, kommer bli sååå kul. Patrik kom
och hämtade mig runt tolv nångång så vi tog en sväng på macken & handlade lite
godis innan vi slutligen for hem och slängde ner oss här i soffan. Överväger starkt
att hoppa i säng strax så jag inte lyckas sova bort hela morgondagen. Skulle ju
kanske vara suuuper om jag kunde vakna till en skinande sol & försöka hinna
med en liten mysig morgon promenad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0