Thursday

Nu har det blivit lite dåligt med uppdatering. Är så himlans tråkigt att skriva när
man inte har varken en bra kamera eller några bilder att dela med sig av, men
eftersom att danni har klagat så hemskt så tänkte jag göra en snabb update :-)

Dagen har gått rätt så snabbt. Mentorstiden innehöll inget speciellt, geografin
var lika tråkig och oväsentlig som vanligt. Samhällen var däremot helt okej.
Måste säga att det är betydligt roligare att arbeta med välfärdssystem istället
för FN och rollspel. Efter vi slutat så stannade jag kvar och hjälpte emilia med
planscher inför hennes föreläsning. Vi sprang sedan iväg en snabbis och köpte
mat innan det var dags.. Väldigt intressant föreläsning så det gjorde hon bra.
Efteråt så tog jag och patrik en snabbis till kebabcity innan vi slutligen begav
oss hemåt. Nu sitter jag och ska försöka komma igång med naturkunskapen
som jag har seminarium på imorgon men det är såå mycket roligare att lyssna
på fin musik och filosofera!? Peace out.


Kanske helt awesome?! (eller "asum" som danielle skulle säga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0