Thuesday

Idag var det dags för vår temadag på skolan som min grupp anordnat som vårt
projektarbete. Gick faktiskt bättre än förväntat. Vi hade inte kunnat fått tag i en
bättre föreläsare, allt rullade på bra enligt schemat chockerande nog. Det enda
jag kan påpeka som negativit var väll att det vart lite strul med grupperna under
våra aktiviteter där ett tag, men det löste sig ganska så snabbt. Såå skönt att ha
det här avklarat. Nu kan man äntligen börja fokusera på endast projektrapporten
och redovisningen vi ska ha på skolan.

Efter skolan så for jag till vidare till malin här i njurunda. Ja, vad har vi gjort då?
Faktiskt inget speciellt alls.. Men det är välbehövigt ibland det med.
Nu ligger jag och väger mellan att antingen skriva klart spanskan eller kika lite
på förhäxad. Men det känns som om spanskan kan vänta tills imorgon.. Eller?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0