Kvällsbesök

Nu har jimmy precis dragit sig hemåt. Var roligt att träffa honom igen, även om
jag har varit sjukt osocial med mitt matte pluggande hela kvällen. Vi såg på film,
"Sommaren med Göran" och trots att jag missade större delen eftersom att jag
är helt okapabel till att göra två saker samtidigt, så tyckte jag faktiskt att filmen
var riktigt rolig och sevärd. Var kul att se Magnusson och Hellenius i något annat
än Hey Baberiba (som för den delen kan vara det sämsta programmet jag vet?!).
Matten i vilket fall klar pluggat. Känns skönt. Men med tanke på hur duktigt mitt
minne är på att komma ihåg saker så måste jag nog köra ännu en liten snabb repetetion innan jag lägger mig för kvällen. Men först.. Nudeeeeels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0