Saturday

Bara därför jag och sofie vart på sånt partyhumör igår så gick det inte att hitta en
enda fest i stora staden?! Det är straffet för att man missar 100-dagars tydligen.
Runt tio någon gång fick vi något infall och satt oss på bussen till härnta istället.
Partade, lekte och mådde gott med några vänner där. Tror vi fick skjuts så vi var
tillbaka i sundsvall till fyra nångång?! Det var en väldans trevlig kväll i vilket fall.

Idag har jag bara myst med min fina pojkvän. Ätit lite bakismat & sett en skräckis
i saw-form. Sevärd, men ingen jag kommer vilja äcklas av nån mer gång. Haha..
Nu på kvällskvisten har jag varit effektiv må jag säga. Tycker inte ni jag verkar
väldans effektiv nu för tiden?! Hehe. Har skrivit klart en insändninguppgift i min
distanskurs som man ska ha arbetat med i fyra veckor på endast 3 timmar. Nu
är det bara en till i min andra distanskurs som ska bli klar innan tolv. Go me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0