JAJA!?

Nej.. Idag är jag inte alls på bra humör. Även om dagen i sig har varit relativ lugn.
Anledningen till mitt dåliga humör är typ.. allt?! Jag är trött, har ont, måste plugga
hela kvällen inför morgondagens seminarium, är svin hungrig, sedan går typ allt
bajs mest hela tiden.

Jag har ingen studentklänning?! Jag borde skaffa jobb typ nu. Sedan får gärna
studenten vänta ett litet tag till. Vart ska man ta vägen & göra efteråt lixsom?

Jag saknar mamma (chockerande nog), vill fortfarande ha mat, någon är äckligt
sur (Ja, jag menar dig), jag glömde hörlurarna på skolan, mitt hår är tovigt.

Malin ska ha bögkväll framför tvn ikväll sedan har jag sjukligt ont i huvudet
eftersom jag envisas med att aldrig använda mina glasögon.. Livet suger.

Nej, nu ska jag sluta vara så negativ och höra ifall fjantmalin behöver hjälp med
pizzan. (Hemmabakad dessutom. Who's the man?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0