Död

Det blev ingen grillning ikväll. Var alldeles för trött efter jobbet så jag tog bara med en snabbis på stan med hannah innan jag begav mig hemåt. En powerwalk efter maten senare så somnade jag och har sedan dess varit helt utslagen under kvällen. Tror jag måste införa lite rutiner. Kanske borde se till att stadiga måltider och mer sömn blir prio nummer ett hädanefter och sluta slarva. Min kropp pallar inte mycket mer.

Imorgon väntar jobb mellan 7.30-16 som vanligt. Efter det möter jag upp natta en sista gång innan hon åker ner till arvika igen på fredag. Blir nog trevligt!

Nej, nu blir det lite välbehövlig sömn.. Återkommer när jag har något vettigt att skriva.


(Notera att det tagit mig 20 minuter att skriva det här inlägget.. Jävla KUK internet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0