Och vi satt på gräset som växte i takt med himlen

Känns som om sommaren går alldeles för fort just nu. Jag har ju knappt hunnit med en fjärdedel av allt som jag velat gjort. Större delen av tiden nu efter studenten har jag suttit och stirrat på telefonen i hopp om att jobbet ska ringa. Haha, nejdå. Men näst intill. Man börjar känna av pressen nu när man vet att skolan inte börjar i augusti igen. Idag (eller igår då) fick jag iallafall avverka några timmar på ena jobbet, 11-19. Skönt att hålla sig sysselsatt.

Imorgon då? Tänkte ringa john och se ifall han inte jobbar (vilket han troligtvis ska, som alltid). Känner för att inviga sommaren med lite baaaad. Jaja. Nu ska jag äta glass med oboy. Hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0