Just gonna stand there and watch me burn

Ja, jag är sämst på att blogga. Får helt enkelt skylla på att jag försöker se till att vara upptagen på helgerna och att veckorna är fullspäckade med jobb.

Annars så har det varit en väldigt händelserik och mysig helg. På fredagen så var jag ute i njurunda och busade med Malin, Jimmy och Danne. Haha, jävla fjantar vi kan vara ibland. Överväger att lägga upp en bild från kvällen men vet inte ifall jag vågar. Är inte så säker på att vår humor uppskattas av er som läser. Fredagen är ett levande bevis på att vi fortfarande är på dagisnivå.. På lördagen var iallafall jag med Patrik ett tag och myste på. Efter han åkte tog jag det bara lugnt och passade på att ta igen massa sömn. Låg även i soffan, pillade navelludd och såg film. Underbart. På söndagen begav jag och Jennie oss till Söråker och Malin. Kvällen innehöll grillat, massa lekar och större delen av min älskade föredetta (aj, vad ont det gör att säga det) klass.

Nu har jag förövrigt intagit sista jobbveckan vilket känns förjävligt. Vill INTE SLUTA. Men jag får väll hålla en god min och göra det bästa av den lilla tiden som är kvar.. bajs. Nej, nu = laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0