Alltid lika kul att arbeta

Sitter på jobbet och räknar ner de sista timmarna. Tre kvar tills jag får åka hem och inta vad som just nu känns som himmelriket. Sängen. Kvällen har gått fruktansvärt segt. Inget larm. Ingen tvätt. Ingen städning. Inga trotsiga tanter eller gubbar under nattrundorna, Ingen tidning att läsa, Inga sms (malin räknas inte), Inget på tvn och så vidare.. Jag ber till gud att sista rundan blir händelserik.

Det är tur att jag har morgondagen att se framemot. Får hoppas på fin väder så jag kan ta en mysig dag med min man nere på stan. Eftersom att mina hörlurar till mobilen har gått sönder på alla möjliga vis så ska jag försöka hitta ett par nya. Sedan måste jag självklart även tvinga med mig patrik till coffe house. Som jag har längtat!! Nej.. Nu ska jag se efter ifall min arbetskamrat lever i soffan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå jag räknas inte? hahah

2010-08-14 @ 14:01:59
URL: http://lundbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0