Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk

Kan inte säga att jag har haft någon större inspiration till att uppdatera här på den senaste tiden. Inte ens att skriva av mig allt som ligger och tynger hjärtat just nu. Problem som jag själv ha åstakommit ska inte behöva bli en börda och läggas över på någon annan. Men jag skäms det gör jag, något oerhört mycket.

Nog om det. Nu ska jag försöka vara positiv för mitt eget bästa. Kvällen ska jag spendera med själv. Känns som om jag behöver ta lite mer ensam tid oftare, bara jag. För att försöka få lite klarsyn på saker och ting. För tillfället så funderar jag iallafall på ifall jag ska bädda ner mig, kolla igenom skafferiet efter nått att äta och sedan slå på en film. Saknar mamma jätte mycket också så jag ska nog fråga ifall hon vill träffas imorgon och ta en dag bara vi två. Nej nu är det färdigskrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0