Äntligen!

Efter skolan så åkte jag och patrik och inhandlade lite mat, for hem, lagade tacos och begav oss sedan till birsta. Lyckades lura på han några t-shirts och en kofta. Ångesten slog mig när jag tänkte på min tomma garderob där hemma så även jag hittade en tröja att fylla ut den med. Nu så här på kvällskvisten har jag och mina chips äntligen lyckats skriva klart PA-rapporten. RÄTT den här gången. Fick även lite student längtan när jag insåg att den är cirkus tjugo riktiga skoldagar kvar så jag föreslog för bells att vi skulle ner på stan och fira med en öl, men nä. Tji fick jag.

Nej, kanske vore en idé att gå & lägga sig nu så jag vaknar imorgon när jennie kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0