Söndag..

Idag har det då inte blivit en lugn stund.. Vi påbörjade dagen med en stor städning av lägenheten. Eller iallafall patrik. Jag skötte diskningen som den duktiga kvinnan jag är. Tyckte sedan att det var dags för lite frukost då patrik fick den briljanta idéen (kan ifrågasättas) att åka på donken. Ja, klart han fick som han ville. Efter det så åkte vi och köpte fika lite snabbt innan min kära mor och kjell kom på besök för att gratulera mannen i huset som fyllde år tidigare i veckan. Tråkigt nog så medförde de inte allt för goda nyheter då det visat sig att Inger gått bort tidigare på morgonen. Vill och försöker iallafall tro på att hon har det bättre nu. När de åkt så blev det att stressa vidare för fara till njurunda och hämta patriks farmor för att sedan bege oss vidare till hans pappa där vi blev bjudna på middag. Hade det väldigt trevligt & efter några timmar så fortsatte vi mätta och belåtna vidare till berga där vi blev bjudna på fika av patriks mamma. Kom i vilket fall hem för ett tag sedan. Var även duktig & tog mig motivationen till att skriva klart mitt argumenterande tal nu när jag kom hem, eller nästan åtminstonde. Har en liten avslutning kvar men den lämnar jag nog tills imorgon istället. Är helt jävla slut och utmattad, vilket för den delen är konsekvensen av två kära människor som fick för sig att sitta uppe till sju på morgonen för att dricka öl och diskutera musik. Nej, nu sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0