Grattis till världens finaste patrik

Igår fick jag en glad överraskning när jennie äntligen var tillbaka i skolan. Grattis!
Efter skolan så tog vi en runda på stan med emilia. Hittade inte det jag letade efter men hittade en shortsdress?! och en välbehövlig foundation som fick följa med mig hem. Efter det så for vi till willys så jag kunde lämna in ett CV och sedan tillbaka till stan ännu en gång. Slutligen så tog iallafall jag och emilia bussen till syster i njurunda där jag sedan spenderade natten. Idag har jag mest gjort saker man helst vill avstå ifrån, som plugga, städa och diska. Nu väntar jag på att min födelsedags pojke ska få sluta och komma hem så jag får pussa och gratta honom. Vad resterande delen av kvällen har att erbjuda återstår ännu att se beroende på hur sent mannen får sluta. Nu måste jag forsätta plocka undan här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0