01.55 THURSDAY

Och så var även denna dag slut. Vet inte riktigt vart tiden tar vägen ibland. Idag
har det inte hänt någonting alls. Jag for ner på skolan för en lektion, postade ett
brev lite snabbt innan jag slutligen for hem. Sedan har jag väll bara gjort massa
onödigt jobbiga saker som att laga mat, diskat, pluggat etc. Men men, imorgon är
det nya tag. Förhoppningsvis ska jag väll hinna med lite jobbsökande efter skolan
och sedan bege mig hem till mamma och kanske kolla på lite klänningar till balen.
Nu när jag tänker efter så känns det inte lika roligt som för två timmar sedan
eftersom jag kom på att jag hellre hade velat tagit en solig mys promenad med
veronica. Men solen håller förhoppningsvis i sig några dagar till innan man får
börja gräva sig ut genom ytterdörren igen. Jaja, nu känner jag att det här börjar
bli väldigt utdraget och jobbigt så jag ska rulla mig ur soffan och krypa ner under
täcket med min fina älskling istället, vilket för den delen är det bästa jag vet.


"Do you hear the storm out there? I wish it would blow the whole town away."

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha awh, vi får ta promenaden en annan dag :D det ska tydligen bli kallare nu, men det borde ju bli varmt snart igen får man hoppas ;D

2010-04-15 @ 08:27:11
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Veronica

Från och med idag tror jag det var ;o Sen ska det fortsätta i en vecka i alla fall, om nu yr.no har rätt -.-

2010-04-15 @ 12:41:32
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0