Plugg!

Skönt att få avreagera sig lite. Synd nog för jimmy så tänker jag inte radera inlägget utan låta han vara uthängd så han kanske tar åt sig och lär sig av sina misstag någon gång. Kvällen vart, trots det tidigare missödet, väldig bra. Vi har mest tagit det lugnt, haft en monopol battle och pratat om allt mellan himmel och jord. Känns bra att fått pratat av sig lite. Var trots allt ett bra tag sedan vi sågs senast tråkigt nog. Han åkte i vilket fall hem alldeles nyligen så nu har jag övergått till att arbeta på min PA-rapport. Måste försöka ta igen för all förlorad tid tidigare ikväll. Går faktiskt väldigt bra så inom en snar framtid ska den nog vara klar. Tänk om det hade kunnat gått lika bra med mitt argumenterande tal? Det är verkligen inte min starka sida. Nej. Nu är det dags att återgå till studerandet.


Ps. Varför har mitt kommentarsfält gått och blivit tommare än en takida konsert?

Kommentarer
Postat av: jenna

haha:), Kämpa på jag håller faktist på med geografin!^^

2010-04-25 @ 10:29:08
URL: http://jennanenna.bloggagratis.se
Postat av: Jannice

Håll käften unge! ;)

2010-04-25 @ 17:50:55
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0