Fin fint med sol

Dagen har gått relativt snabbt. Hade svenska där det var meningen att vi skulle
påbörja det argumenterande talet, men eftersom att vi var lärarfri så blev det
mest bus och prat om studentbalen istället. En genomgång senare så var även
samhällen slut, naturkunskapen spenderade jag till att skriva ett personligt brev
så jag äntligen kan ta tag i jobbsökandet och eftersom att engelska c kursen är
avslutad så hade vi enbart betygssamtal och utvärdering. Som ett plus på den
korta skoldagen så unnade jag och några vänner även oss en varsin öl i den
härliga solen. Lovely!

Nu sitter jag iallafall och funderar på vad jag ska laga för mat?! Borde nästan ta
och plocka undan lite här med. Börjar bli en vana nu att gå & plocka bort använd
snus från bokhyllan, men har man en slafsig karl så har man.


HTML koden ville tydligen inte som jag?! Då kör vi såhär istället. >SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0