Ingen energi till något.

Skulle egentligen följt med på vårmässan idag men eftersom att en viss person är väldigt svårväckt så struntade jag i det. Ligger istället i sängen och försöker hitta motivationen till att få lite PA gjort. Det känns därimot mer lockande att ta med mig musik på en promenad istället eftersom att solen är tillbaka igen. Återstår att se ifall jag ens orkar det. Är helt slut i huvudet efter att fått drygt fem timmars sömn. En ny hemkommen katt stog och klöstade på min dörr hela natten. Vägrar att tro att det är därför han gillar mig.

Nu blev jag helt plöstligt på väldigt dåligt humör så jag ska väll försöka få tag i veronica och höra ifall vi skulle ses någonting idag. Troligtvis blir det även att vara med jimmy ett tag senare ikväll om det finns tid. Frågan är dock hur stor chans det är att jag orkar pallra mig ut till njurunda? Den som lever får se. Nej ni, nu har jag inte tid med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0