Ett välbehövligt påsklov

Efter mycket övervägande igår så bestämde jag mig för att strunta i springbreak
och ha en liten myskväll bestående av fotbad, film och massa onyttigheter med
malin istället. Alltid lika trevligt de gångerna vi lyckas hålla sams, haha. Filmerna
vi såg var "Waking up in Reno" och "The wedding planer". De var väll helt okej.
Det vart därimot lite besvärligt att försöka sig på att se "Waking up in Reno" med
dansk översättning, men det borde väll gynna på något vis antar jag, haha.

Tidigare idag så tog jag bussen till min älskling som jag inte har träffat på vad
som känns evigheter. Vi tog en promenad i det fina vädret, käkade lite mat och
gick sedan och handlade lite inför våran mys påskfredag som vi ska ha ikväll.

Som det ser ut nu så blir det nog till att åka till härnösand imorgon och
förhoppningsvis spendera några fina lovdagar där.

PS. Har föressten köpt min studentklänning nu(!) Jag är kärkärkär DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0