Boys will always be boys

Jimmy måste vara den mest inkompetenta människan jag någonsin har mött. Det är ju så jävla enkelt att göra det som faller in istället för att hålla det man lovar. Man visst, han kan fortsätta blunda för konsekvenserna så kanske dom slår tillbaka på han någon dag.. I detta fall så var det bestämt att han skulle komma hit efter han sett på boxning. Satt och pratade lite med danne på msn och får veta, precis som jag anat, att han är nere på downtown och spelar istället. Vad fan är det för jävla stil?! Ursäkta, men jag blir SÅ ARG.. Något jag absolut inte tål är egoistiska jävla människor som inte kan ta hänsyn till andra. Och nej. Jag överreagerar inte. Inte efter tre år. Allt handlar om inget mindre än om lite gnutta respekt. Han tror att han kan komma undan så himla lätt därför att jag är jag och han är han. Han har jävligt tur att jag tycker om han så mycket, annars hade han åkt med huvudet före genom dörren för länge länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Tjuren

Liiiiite missvisande, men du har några lösa poänger iaf!

2010-04-25 @ 03:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0