Ännu en dag..

Slutade för ett litet tag sedan men sitter kvar på skolan i hopp om att få skjuts, om det nu skulle visa sig att patrik får sluta runt halv fem. Idag bär det iallafall av till birsta där jag ska agera smakråd när patrik fyndar kläder. Jag ska väll även inhandla lite alkohol inför morgon dagens grillning som kommer äga rum i härnösand. Blir nog väldans trevligt med tanke på det inte är allt för ofta jag har tid till att träffa mina fina vänner där.

Måste även försöka skriva klart min PA-rapport ikväll som jag tydligen hade gjort helt fel?! Så går det när man envisas med att inte skriva efter mallen.. Min tur det där.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli så kuul! ska krama dig så hårt så du blir lika röd som ditt hår hehehe :D:D

2010-04-29 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0