Det som inte dödar..

gör en starkare. Eller?! Stresstålig blir man iallafall garanterat. Sitter på skolan och försöker arbeta på geografi rapporten som ska vara inne ikväll. Har skjutit på den allt för länge men nu har jag äntligen börjat få lite klarhet på vad uppgiften går ut på. Några i klassen har även tagit initivet till att göra en protestlista som de springer runt med. Vår skola har ju varit allt annat än felfri under de här tre åren och nu har de ännu en gång bevisat att de inte kan stå för sina ord.. Chockerande.. Nä.

14 riktiga skoldagar kvar. Tur att man har sitt att göra.. Liten reminder till mig själv:

Vecka 18:
[x] Geografi rapport
[x] Labbrapport

Vecka 19:
[x] Prov spanska
[x] Prov samhälle

Vecka 20:
MÖSSPÅTAGNING!!

Vecka 21:
[ ] Diskussion - samhälle
[ ] Geografi seminarium
[ ] Debatt artikel
[ ] Filosofi redovisning
[ ] Naturkunskaps redovisning

[ ] Naturkunskaps prov

Övrigt:
Matte och mer matte.
Filosofi analys.

Kommentarer
Postat av: Jenna

NU FÅR DU TA OCH LOGGA IN PÅ MSN ELLER NÅTT. det är nå fel på min percing tror jag, är fortfarande hypersvullen och det svider plus att jag hade jätteont när jag skulle svälja igår? :S

2010-05-10 @ 11:33:55
URL: http://jennanenna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0