Pluggkväll!

På tre timmar har jag lyckats bockat av både min debattartikel och filmanalys. Måste säga att jag och julle är alldeles för bra på att ha pluggkväll. Nästan otroligt. Jag brukar vanligtvis vara väldigt duktig på skjuta upp skolarbeten i cirkus tre veckor. Måste vara lite lyckorus inför den kommande studenten som härjar och ger mig energi. Underbart!

Nu begav sig precis julle hemåt, inte lika roligt. Kanske borde göra i ordning kvällsfika, bädda ner mig och slå på en film. Skulle inte vara helt fel.. Vi har ju trots allt gått in i dödens vecka så kan jag behöva all sömn jag kan få. Tur nog så har jag i princip en ledig dag imorgon med om man bortser från vårruset.. Då blir det mer pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0