Min tur som vanligt

Roligt att två veckor av pizza har resulterat i att min studentklänning gått och blivit typ två storlekar större?! Den vill bara glida av. Måste på stan imorgon och se ifall jag lyckas med en storlek mindre och om det går att byta. I värsta fall får jag gå naken..

Efter skolan så var det meningen att jag skulle gå med mammsen på stan. Vi vart som vanligt arg på varandra, vilket slutade med att jag fick gå själv. Kollade i några affärer efter en vit kavaj till studenten men utan resultat. Hur svårt ska det vara?! Drog vidare och klippte bort allt slitet från mitt fula hår och tog sedan bussen hem. Kvällens projekt blev till att försöka påbörja geografi rapporten som ska vara inne imorgon (eller idag beroende på hur man ser det). Klarade av åtta meningar tills jag hittade jag bättre saker att göra istället, mindre tur för mitt betyg. Men det löser sig, det gör det alltid. Om det så betyder att jag får sitta hela dagen imorgon so let it be.

Ramlade förresten över en annons på arbetsförmedlingen att de söker folk till norrfällan i sommar. Synd för mig att rekryteringsträffen är på studenten... Min tur som sagt.

Nej, kanske dags att inviga min nybäddade säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0