Härnta baby!

Är jätte stressad så jag har egentligen inte tid till att skriva här men tänkte slänga in en snabb update. Kom hem från härnösand för någon timme sedan där jag tillbringat hela helgen. Var egentligen meningen att jag skulle åka hem redan igår men det blev en extra dag.. I fredags så var vi ett litet gäng hemma hos jonas. Åt mat, förtärde alkohol, bastade och mådde allmänt gott hela kvällen. Igår så var jag och elin sjukt rastlös så vi följde med victor och eldade med han och några pojkar på någon ö hela kvällen. Har i vilket fall haft en jätte mysig helg.

Nu har man kommit tillbaka till verkligheten vilket innebär att jag måste tillbringa kvällen till att skriva en insändningsuppgift och ett teoretiskt prov som avslut på min distanskurs. På något sätt lyckades jag glömma bort att det skulle vara inne i fredags. Peppa peppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0