Börjar bli en rutin..

Har pluggat i stort sett hela dagen. Ska bli så obeskrivligt skönt när det här veckan är slut och de sista skoldagarna avklarade. Men på vägen dit kommer jag nog dö några gånger. Imorgon vankas det naturkunskaps prov, geografi seminarium och matte att lämna in. Tisdag har jag diskussion inom samhällen, en debatt artikel att lämna in och även en naturkunskaps redovisning. Sedan slutligen onsdag så är det filosofi redovisning. Efter det är allt näst intill klart. Känns ju väldigt roligt att jag även lyckades klämma in ett litet vårrus och körskolan på topp av det med. Och för att inte glömma grillkväll med klassen. Blir en fullspäckad vecka med andra ord.

Nu ska jag göra toast för att sedan återgå till att dejta min älskade naturkunskaps bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0