Sam Cooke

Bloggen har fallit i glömska mycket den senaste tiden. Tråkigt nog så finns det ju
perioder då man varken har tid eller lust att blogga. Förutom det lilla missödet så
mår jag underbart bra. Solen börjar titta fram med tätare mellanrum, snön börjar
smälta och motivationen börjar komma tillbaka. Visst, kanske inte mycket nog för
att göra några extreeema förändringar inom skolan då jag börjar ana att jag
faktiskt inte är ämnad för att göra stordåd, men iallafall tillräckligt för att ta mig
igenom de sista månaderna. Sedan får jag inte glömma alla dessa fina personer
jag omges av som får mig att må bättre än någonsin. Dagen har iallafall inte
bjudit på allt för mycket ännu. Jag har lovat malin att vara kattvakt medans hon
är i härnösand, så det är alltså detta jag förtillfället roar mig med. Har hunnit med
lite plugg och ätit, sedan inte så mycket mer. Ska väll strax ge mig an matteboken
om jag ska ha nån chans att klara matteprovet som äger rum i morgon. Jimpan
har även lovat att titta förbi och umgås med mig senare så det ska bli kul. Var ju
ett allt för långt tag sedan nu. Näst på listan blir iallafall till att rensa kattlådan så
zigge blir nöjd. Slänger väll förhoppningsvis in en liten uppdatering senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0