Monday

Igår hade jag en väldans bra dag. Jag och min fina pojkvän fick för oss att städa
hans lägenhet vilket tog praktiskt taget hela dagen. Vi hann även möblera om, ta
en tur och tvätta patriks bil och även lite kläder. Nu är det iallafall garanterat rent
i vartenda litet hörn. Jag kommer trivas alltså med andra ord. De närmaste sex
veckor blir det nog att växla mellan att bo hos både patrik och min kära syster
eftersom att man har påbörjat stambytet i våran byggnad, vilket innebär att det
varken finns tillgång till dusch eller toa. Om man inte vill gå till baracken som står
på baksidan vill säga, dock är det något jag helst vill undvika.

Nu sitter jag iallafall på skolan och väntar på att klockan ska bli ett så jag får
spanskan avklarad någon gång. Efter det så är det bara ett litet svenska prov
& projektarbetsmöte som väntar innan jag äntligen får sluta. Är verkligen inte
på topp idag. Hoppas bara inte mitt humör håller sig hela dagen. Har mycket
som behövs ta tag i när jag kommer hem.

Studentklänning är också något som kanske borde ordnas snarast?! Åh, ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0