Onsdag

Har som vanligt inte orkat slänga in något inlägg. Jag är alldeles för lat för mitt eget bästa. Det jag har fördrivit tiden med har varit jobb och vänner i stort sett. Jobbade natt både fredag och lördag. Har även hunnit tagit två svängar till malin under helgen. Först när det vankades lite fest och andra gången födelsedags fika. Spenderade även kvällen med bella på söndagen. Nu har iallafall veckan dragit igång igen. Måste jag nämna hur skönt det är att slippa plugg ångesten? Åkte i vilket fall in till skolan idag en snabbis för betygssamtal. Kom även på att vi fortfarande inte påbörjat sången om de tre åren som ska redovisas på torsdag så jag och tjejorna satt på barista och filosoferade över det ett tag innan jag slutligen for hem. Nu har jag och malla varit borta och handlat och ska strax slå på "Reine och mimmi i fjällen". Får se ifall den är bra eller ifall sju år har spelat mig ett spratt. Nej, nu har tjockisarna börjat käkat så nu måste jag markera mitt revir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0