Redo för ännu en vecka..

Har redan hunnit avverka en vecka på granbacken, tre kvar. Inte för att jag klagar. Det är utan tvekan det roligaste jag gjort hittills inom jobbväg. Emellanåt kan jag undra över ifall omvårdnad kanske kan vara något som jag borde satsa på och studera vidare inom. Tillfredställelsen man får i hjärtat av att jobba med och hjälpa andra människor är helt otrolig.. Samtidigt kan jag känna att studier inom media fortfarande väger stort eftersom att intresset funnits där så pass länge. Tur är väll att jag har minst ett år till på mig att fundera ut vad jag vill innan jag sätter mig i skolbänken igen.. Ja, den som lever får se.

Den senaste tiden så har jag, förutom att jobbat, mest flängt runt. Sovit, strosat runt på stan, läst, fikat, haft en kärt återseende med min kära barndomsvän från arvika.
Har även utvecklat en farlig kärlek för sallad från coffe house. Kul för mig, inte lika kul för plånboken. Tiden rullar på alldeles för snabbt och jag forsätter vara dagvill. Tydligen är det söndag vilket innebär att jag borde göra mig redo för sängen och en ny arbetsdag imorgon. Förhoppningsvis även grillning mot kvällen.. Peace out.

Sugarpie honeybunch, you know that I'm weak for you.
I can't help myself. I love you and nobody else.

Sugarpie honeybunch, I'll do anything you ask me to.
I can't help myself. I want you and nobody else.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst äre roligt att jobba och kunna hjälpa andra, du skulle ha gått barn och fritid emelie ;)

2010-07-19 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0