Wednesday

Ikväll måste jag erkänna att jag har varit väldigt effektiv. Jag har inte bara skrivit
klart engelskan utan även hunnit gjort min fina powerpoint med bildspel. Nu kan
väll ingenting gå fel, eller?! Så skööönt att jag kan spendera torsdagen till att
enbart repetera, istället för att stress skriva klart som jag vanligtvis gör med alla
andra uppgifter. Nog om engelskan. Det här är förhoppningsvis sista gången jag
behöver använda min värdefulla tid till att beklaga mig över den på bloggen..

Näst på schemat blir mys i soffan med patrik framför blade 2. Såg ju faktiskt ettan
häromdagen och den var mer okej än vad hade förväntat mig. Jag anar dock att
min söta lilla pojkvän kommer somna inom de närmaste tio minuterna så jag
antar att jag inte kan räkna med han i sällskapet. Åh, nu tjatas det. Peace out!


Haha, det här gjorde kanske min dag?! hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0