Friday

Engelskan gick helt ok. Bättre än vad jag trodde, men ändå sämre än vad hade
velat. Enough of that.. Äntligen. Efter skolan så for jag hem en snabbis för att
packa ihop de grejor jag behövde inför helgen och blev senare upphämtad för
att ta en runda på stan med ronja. Vi gick runt och kika i drygt en timme innan
vi slutligen begav oss till pleasure och gjorde ett varsitt litet hål i tungan.. Skojjj.

Synd bara ATT JAG HAR SÅ JÄVLA ONT. Tunghelvete svullnar till och från hela
tiden vilket gör det helt omöjligt att äta någonting överhuvudtaget i princip,
sedan så har jag världens längsta läkstav som skaver så fort man säger något.
Skitkul?! Tydligen så ska svullnaden gå ner mellan 3-5 dagar, men då har jag
troligtvis redan dött av hunger.. Om jag nu inte på något sätt lyckas överleva
på piggelin och chokladpudding i några dagar till.



Kommentarer
Postat av: Elinpelin

herreguh du kommer ju dö du är ju värsta matvraaaaket!:O

2010-02-28 @ 20:47:36
Postat av: Tjuren

AJAJAJAJA!

2010-03-02 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0