Saturday

Godmorgon. Vaknade för ett litet tag sedan och ångesten är total. Tycker inte om
att sova bort helgerna längre, något som jag hade som en extremt ful vana förut.
Helgerna är ju trots allt den enda egna tiden man har just nu, då veckorna alltid
är fullspäckad skola och allt där tillhörande. Jag är ju en sådan person som hatar
att gå miste om tid, så jag kommer väll troligtvis sitta uppe extra länge inatt bara
därför, haha.

Igår kväll så gjorde vi inget speciellt. Låg mest och käka is och beklagade oss
över vad ont vi hade, men det behövs ju det med. Förhoppningsvis inte ikväll.
Nu ska jag gosa lite med kevin och försöka dricka upp min youghurt. Peace out.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag hoppas det :)!

2010-03-05 @ 00:49:23
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0