Thursday

Dagen har varit väldigt lugn och skön. Började tjugo i tolv imorse och tro det
eller ej, men jag kom faktiskt i tid trots det faktum att jag satt uppe till två.
Hade tre lektioner + mentor innan jag slutligen fick bege mig hemåt. Fick även
tillbaka min rubric från fn-rollspelet och trots min magkänsla av att jag inte ens
skulle uppnå ett godkänt så visade resultatet på mycket bättre än förväntat.
Nu sitter jag hos patrik och har precis ätit. Ska väll strax ta tag i plugget inför
imorgon som behöver repetetion och finslipning så jag har det avklarat.
Sen blir det väll ryggläge framför blade 3 skulle jag tro. Haha, gud va nördigt.

Justja?! Imorgon är det dags för freeeedagsmys.. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0