Revelry

Jag lyckades ta mig upp i morse, trots att jag hade alla odds emot mig. Tror att
klockan var runt tre när jag äntligen lyckades somna inatt. Anledningen till mina
stora sömnsvårigheter var den simpla anledningen att jag låg och gruvade mig
alldeles för mycket inför engelska redovisningen som jag ska hålla på fredag.
Tror jag målade upp alla tänkbara scenarium om vad som skulle kunna gå fel..
Idag känns det iallafall någorlunda bättre och nervositeten är som försvunnen,
dock så hade det varit ett något smartare drag av mig om jag hade tagit de fem
timmar jag suttit på skolan nu och använt till att skriva klart engelskan istället,
men det är ju trots allt lätt att vara efterklok!?

Istället har jag:
pimplat kaffe
expandat min stad
spotifyat
läst bloggar
köpt en bank

Nej, nu ska jag försöka mig på lite engelska och möjligtvis en powerpoint innan
det är dags att bege sig till filosofi lektion. Det är föressten två dagar kvar nu tills
jag och ronja ska få ett varsitt hål, wihoo.. Awesomeness!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0