160510

Svin svårt att försöka uppdatera när man undvikit det de senaste tio dagarna. Vet inte riktigt vart man ska börja någonstans. Har väll trots allt inte hänt för mycket. Det vanliga i princip. Plugg, plugg, sovit, mer plugg osv. Trots min usla intervju så lyckades jag även ragga till mig jobbet på subway. Har även fått dragits med feber och en liten förkylning som har fått mig sängliggandes fram och tillbaka i cirkus en vecka. Alltid kul.. Var på begravning i onsdags med. Fint och känslosamt. En går, två kommer. Hoppas du får det bättre nu!

Åter till dagsläget. Planerna för kvällen sprack så jag funderar på att sova strax. Har i det stora hela varit en värdelös kväll så det är väll lika bra. Speciellt eftersom att jag ska upp tidigt för att åka och fira mammas farmor. Nej, nu känner jag mig klar.

You have been good to me baby, better than i've been to myself. And if you ever leave me, I don't want nobody else. Because i want you to know. I want you to know right now. You make me wanna shout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0