Igår firades ett år av kärlek

Tiden går fort när man har roligt brukar det heta.. Ett år. Den bästa tiden i mitt liv utan tvekan. Jag är så glad över att jag mött dig. Min stora kärlek och bästa vän. Du har lärt mig så otroligt mycket. Om livet, tillit och främst kärlek, något som jag inte velat eller vågat tro på tidigare. Jag ser upp till dig på så många sätt.

Idag vet jag inte vad jag skulle göra utan dig. Samtidigt som det känns läskigt att vara så beroende av en person så känns det ändå naturligt. Du är min andra halva och du lyfter mig som person. Även vi kan ha våra motgångar, men vi går ur dem ännu starkare än innan. Jag älskar dig så otroligt mycket Patrik. Du kommer alltid vara den enda för mig och så länge du vill ha mig så är jag din.




 


Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIIIIIS :D

2010-08-06 @ 23:29:06
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis!<3

2010-08-19 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0